måndag 6 maj 2013

Rosiga kinder och fräkninga ben



Nu är jag hemkommen från ännu en dag i skolan.
En rätt så vacker dag, med lite stress vilket är svårt att undvika nu för tiden, men det minskar.
Kämpar med att slappna av, njuta av fina stunder och släppa det förgångna och dåliga.
Längtar till sommarn då jag ska
- Sommarjobba!! På Bettnesands strand och café och ute på världens bästa ö (så vitt jag vet)
- Plocka blommor
- Stryka ute på bakgården med en bra bok i handen och ett läskande glas bubbelvatten (om jag är hemma det vill säga)
- Resa! Till prag förhoppningsvis på Pragfestivalen.
- Testa så många glassorter jag hinner ur GBs oändliga (förhoppningsvis inte) lista med sitt stora utbud av slickepinnar
- Njuta varje sekund jag får se solens gassande strålar slå mot ett par solglasögon och hoppas på att huden blir gyllene och fräknig på det där fina sättet.

Nu ska jag läsa denna bok som vår nyskapta bokklubb så omsorgsfullt valt ut, men mitt exemplar hade en annan lite tråkigare bild så denna får visas här.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar