onsdag 25 september 2013

Äntligen har jag fått dåsa ner i soffan efter en sväng på stan, disk och bad av lillasyster. Stadsturen blev längre än planerat då jag fastnade i Monkis provrum. 
     Fick hjälp med att prova jeans då hon i personalen kom med storlekar som skulle passa. Vilken service!   Byxhögen växte i ena hörnet av provhytten, men tillslut fick ett par spräckliga blå jeans följa med hem, nästintill gratis då jag hade ett presentkort (alltså helt gratis). 
     En tröja med polokrage från Lindex och ett silverschampo från Åhléns åkte snabbt ner i påsen innan jag for till Telia och lämnade in min telefon på lagning. 
    Väl hemma var maten redan klar (jag hade tänkt hjälpa till) vilket var otroligt skönt, och hur gott som helst! Biffarna var från ett recept av Mannerström som vi åt tillsammans med rotfrukter.
    Söndagsmiddag på en onsdag är inte helt fel alls. Till och med så rätt att jag åt fyra portioner (!!)
Nu ska jag bara ta det lugnt och tvätta en tvätt innan jag kryper i kojs efter en helt okej dag.
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar