torsdag 13 juni 2013

Igår var en fin dag med mycket ståhej! Det hela började med en piratshow i midgårdsaulan med diverse sång och tal för att avsluta året. Sedan blev det ett snabbt hejdå till hälften av klassen medans jag och några andra fina tjejer begav oss ner på stan för en lunch. 

Med beslutångest och klockan som fortfarande visade morgon satte vi oss på bryggan nere vid kajen. 
Lunchen blev på Vezzo! Vilket otroligt mysigt ställe med fantastisk mat. Dit kommer jag gå igen.
Därefter var det bara att ge sig ut i spöregn (fick införskaffa mig ett paraply som dock inte stod sig mot kylan men lyckades hålla övre halvan av mig och min klänning torr) och cykla tillbaks till skolan för att se systers och alla andra studenters utspring. Det var jättekul! först hörde man bara skrik, men då sprang  jag fram och lyckades hitta en perfekt position för fotografi. 
Nu är det sommarlov och på måndag börjar jag jobba på mitt allra första sommarjobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar