torsdag 31 oktober 2013

Imorgon beger vi oss ut på norrbysskär för sista gången i år. Eller kanske inte, men mycket troligt. Lägergården ska stängas ned och ger en anledning att fara ut och umgås + lite arbete men det har väl aldrig skadat någon. Hade gärna bara hängt hemma med lite plugg som inte skulle göras, och lite tv-serier eller annat trams. Men förhoppningsvis blir det trevligt där ute. Dock kommer det nog bli väääldigt läskigt. Är otroligt mörkrädd i vissa stunder (de flesta men har lyckats intala mig själv att jag inte är så lättskrämd..) + att man har hört så många spökhistorier där ute och jag nu är ganska säker på att det finns någonting spooky där ute, men om man kan kalla det spöken är frågan. Jag har ju inte upplevt något själv och det får gärna stanna så. Men samtidigt skulle det vara häftigt om man var med om något men jag skulle säkert pissa på mig av skräck och inte kunna sova de närmsta tre dygnen. Ja, det blev lite oplanerat halloweentema på detta inlägg, men det är ju lite kul! Kan inte säga att jag firar denna amerikanska högtid, men det hade varit roligt att få spöka ut sig! 
Det blir ingen bild till detta. Tråkigt men sant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar