tisdag 29 oktober 2013

Ojski pojski vad många sidvisningar trots rätt dött på inläggsfronten. Kanske bara en person som går in på denna blogg 26 gånger per dag de senaste dagarna. Eller så kanske några har hittat hit. Tror mest på alternativ ett men det skulle ju vara rätt tråkigt för den eftersom det inte funnits så mycket här att ta del av. Men jag har aldrig förstått mig på det där med sidvisningar för den delen heller för eftersom ibland är dem alla mina egna. Konstigt det här med att blogga. 
Längtar tillbaks till Paris och Frankrike varje dag och varje minut känns det som. Mamma är i strasbourg. I samma land som Paris. Vilket gör att hon är närmre min drömstad en jag. Och sugen på baka är jag också men finner aldrig tid för det. Därför ger jag er en bild på franska bakverk som symboliserar min saknad för två allt för vackra saker här i livet.

Looks like it is straight out of Paris, France....

              

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar