torsdag 3 oktober 2013

"Knitting peace" var sjukt bra! Musiken var live där en kille skapade massa ljud och spelade instrument. Det hände massor av olika saker och de hängde och slängde i garn, cyklade enhjuling på en lina samtidigt som de spelade fiol, föll handlöst ner mot marken, stickade samtidigt de gjorde akrobatkonster på ett häftigt sätt som är svårt att förklara. Det var helt klar sevärt, väldigt mycket garn och stickningar och om ni får möjligheten att se den, se den!!

Nu blir det repris på "hela Sverige bakar" sedan ska jag sova tills jag vaknar och se om jag kan få en fredag utan huvudvärk när jag nu haft det både onsdag och torsdag. Efter en mattelektion far jag hem och packar för vid 17.00 går bussen mot norrbyn och norrbyskär!



















"Med oktober kom värmen och solen, en sista strimma hopp innan frosten biter tag i våra kinder, och snön knastrar under skosulorna"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar